Taal veranderen in Photoshop Elements

Status
Niet open voor verdere reacties.

freebutterflyx

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Ik heb een paar weken terug op een locale computerbeurs Adobe Photoshop Elements 2.0 gekocht. Dit was zonder handleiding enzo maar alle blijkbaar was alle verkochte software daar zo. De prijs viel redelijk mee en de software was meestal niet de allerlaatste versie. Hij verkocht ook redelijk veel.
Nu het ik dit gisteren proberen te installeren. Dit ging allemaal zonder problemen. Ik had enkel al een raar gevoel toen het begin van de installatie in het Duits was. Mijn vrees werd waar toe ik het programma had gestart: 't was volledig in het Duits. Openen, save, sluiten gaat nog maar al de rest...
Misschien ben ik dom geweest of heeft die verkoper mij in de zak gezet, terugnemen wil hij niet.

Mijn vraag is dus of hier iets aan te doen is. Kan ik ergens de taal veranderen? via het menu, update downloaden,...?

Volgens mij ligt de taal echt vast en moet je dus een hele andere versie hebben als je een andere taal wil.

Nee, kun je niets aan doen. Dat is het risico van software kopen op een computerbeurs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan