taal veranderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransina

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een (Belkin) overdrachtskabel gekocht, om de dokumenten van mijn oude computer (die op de laatste benen wankelt) over te zetten naar een nieuw aangeschaft exemplaar.
Maar ik krijg de melding, dat de computer die kabel niet installeren kan omdat de taal van mijn besturingssysteem niet wordt ondersteund.
Ik heb bij "mijn computer'en dan "configuratiescherm"wel geprobeerd via "taalinstellingen/ en landinstellingen"de taal over te zetten op Engels. Vervolgens de computer herstart, maar alles is nog steeds in het Nederlands.
Weet iemand misschien hoe ik het wel doeltreffend kan wijzigen?
Ik ben wel op die site van Belkin geweest, maar precies de sectie over die kabel is onbereikbaar.:eek:

Als iemand me verder kan helpen, zou dat erg welkom zijn.
groetjes, Fransina:thumb:

Op welke computer heb je die foutmelding en nog belangrijker, welk besturingssysteem draait daar op? Windows Vista/XP?
Heb je toevallig de Easy Transfer-overdrachtskabel van Belkin voor Windows Vista Artikelnummer :F5U258ea ? of toch een andere?

V: Ondersteunt de Easy Transfer Wizard 64-bits besturingssystemen als Windows XP64 of Vista64?
A: Nee, 64-bits besturingssystemen worden niet ondersteund
V: Ondersteunt de Easy Transfer Wizard Windows 98 of Windows Me?
A: Nee, alleen Windows XP kan worden gebruik voor gegevensoverdracht naar een Vista PC.
V: Kan ik de Easy Transfer-overdrachtskabel gebruiken voor de overdracht van gegevens tussen Linux computers of Mac OS X computers?
A: Nee

Laatst bewerkt:
Hallo Mariovandijck:thumb:
Dank je wel voor je reactie!
Ja, dat is inderdaad de kabel die ik heb. Het is de oude computer die deze boodschap geeft, over niet passende talen.
Mijn oude heeft XP, en de nieuwe heeft Vista.
In principe moet het dus kunnen, maar ja, dan zit ik dus nog wel met een taalmisverstand tussen de beide computers.
Als je weet hoe ik dat kan oplossen zou dat fijn zijn, maar hoe dan ook, alvast bedankt voor je antwoord.
groetjes, Fransina:D

De taal die je tot nu toe hebt geprobeerd aan te passen is de in voertaal, en kan niks met het probleem te maken hebben.
Windows XP kun je niet zo gemakkelijk van een andere taal voorzien, helaas.
Deze link/handleiding al doorgenomen?

Hoi Mario,

Ik heb de handleiding niet meer gelezen; ik had gisteren allerlei programma's weggemikt van de oude computer omdat ik bang was dat ie het niet zou redden tot de overdracht; het is een kwestie van een half uur wachten nu, als ik em iets wil laten doen. :shocked:
Daar zat ook de adobe pdf lezer bij; vandaar.
Maar ik heb vandaag de belkin helpdesk geleend, en ze hebben me via Email software gestuurd die een Nederlandse XP ondersteunt.
Ik las ook nog op die site trouwens, dat je ook best oudere systemen dan XP kan overzetten, dan moet je ook eerst even wat software downloaden op hun site.
Eind goed al goed dus.
Het meedenken en de goede raad waardeer ik zeer!
Groetjes, Fransina:thumb:

Ik lees net mijn stukje terug; de helpdesk heb ik gebeld uiteraard, niet geleend. :o
groetjes, Fransina

ooit gehoord van de "AANPAS" knop, om je bericht aan te kunnen passen....
Deze staat altijd rechtsonder je bericht...

Nog even iets anders; ik kan het op de hele site niet meer terugvinden; hoe ik de status van een vraagteken in een "oplelost"vinkje moet veranderen. De vraag is opgelost uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan