Taal wijzigen in Windows XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cuddles

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
31
Kan ik in een NL windows XP gewoon de taal omzetten naar het Engels, of moet ik daarvoor windows XP opnieuw installeren?
 
Hmm toch nog een vraagje...

Als ik een pc aankoop waarop XP is geïnstalleerd in het NL, en ik kom thuis en wil XP in het Engels installeren, mag ik dan niet gewoon de Engelse versie over de NL installeren?

Indien niet, moet ik dan ook opnieuw alle drivers installeren van de netwerkkaart, videokaart enz die in de pc zitten?
 
Als je eng versie ook legaal is en niet op een andere pc staat mag het maar het gaat gewoon niet dus je moet opnieuw installeren.

En als XP de drivers niet voor je hardware heeft moet je inderdaad de drivers installeren
 
Bedankt voor je antwoord!

Maar als XP zelf de drivers niet heeft, en ik moet ze dan apart installeren, levert dat dan moeilijkheden op? Of is het redelijk gemakkelijk om die drivers te vinden en te installeren? Ik ben geen leek maar ook geen superkenner van pc's...
 
Vaak is het een kwestie van de .exe dubbelklikken en windows zijn gang laten gaan. En de drivers vind je op de site van de fabrikant van de notebook (bij compaq, acer, dell etc wel iig)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan