taal word

Status
Niet open voor verdere reacties.

nogwat

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
ik heb een engelse word(bestand enz is engels, spelling staat wel op nl) maar deze wil ik graag nederlans weet iemand waar misschien een bestandje daarvan is en hoe ik dit gebruik

Laatst bewerkt:
nogwat zei:
ik heb een engelse word(bestand enz is engels, spelling staat wel op nl) maar deze wil ik graag nederlans weet iemand waar misschien een bestandje daarvan is en hoe ik dit gebruik
Even kijken of ik je begrijp; Je hebt een engelstalige versie van Word, dus staat er in je menubalk file in plaats van bestand? En nu wil je een nederlandstalige versie van Word? Met in de menubalk bestand in plaats van file?
Zo ver ik weet, moet je dan echt een NL-versie van Word installeren.

patsneok zei:
Even kijken of ik je begrijp; Je hebt een engelstalige versie van Word, dus staat er in je menubalk file in plaats van bestand? En nu wil je een nederlandstalige versie van Word? Met in de menubalk bestand in plaats van file?
Zo ver ik weet, moet je dan echt een NL-versie van Word installeren.

weet je ook waar dit misschien te downloaden is want microsoft word en powerpoint en picture manager enz doen het nu helemaal niet meer(will installeren doe ik kan iets niet vinden en kapt er dan mee )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan