taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

punkerbruin

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
ik heb vista home premium nl (staat standaart op mijn laptop) ik wil graag die op engels zetten maar weet niet hoe kan iemand mij helpen ?

Hoi !

Zover ik weet zijn de MUI-paketten als optionele update's alleen te downloaden voor Vista Ultimate !

Als je taalpakket Engels wilt moet je in de buidel tasten of.....just google.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zover ik weet zijn de MUI-paketten als optionele update's alleen te downloaden voor Vista Ultimate !

Als je taalpakket Engels wilt moet je in de buidel tasten of.....just google.

Greetz,

Harry.
ik heb gegoogld maar ik vond niets zelfs niet op de microsoft site

mui paketten gaan alleen van engels -naar ......
en niet omgekeerd

Hoi !

Het verschil in taal tussen XP en Vista:

Voor XP moest je een CD kopen in de juiste taal.

Voor Vista is de kernel ALTIJD engels: als je Ultimate aanschaft krijg je er 17 optionele taalpakketten gratis bij, d.w.z. die kun je naar behoeven downloaden.

Als je in Vista Ultimate bijv. van dreamscene wilt genieten, moet je het engelse taalpakket ook downloaden; speed recognition idem, ook al heb je een nederlandse versie gedownload/aangeschaft.

Verder kun je naar behoeven 16 andere talen downloaden, en via je configuratie-scherm gebruiken. Dat is 1 van de redenen waarom Ultimate duurder is.

@T.S heeft echter de Premium-uitvoering van Vista geinstalleerd.

Volgens Bill zou hij dan aanvullende taalpakketten moeten kopen; of upgraden naar Vista.

Maar uiteraard zijn er creatievelingen die .......mag ik op dit forum niet verder uitleggen.

Hopelijk nu voor iedereen duidelijk !

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan