Taalbalk is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

willekeus

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Help. Mijn taalbalk is verdwenen. Ik heb al alles laten checken op virussen (hijack this enzo) maar niets gevonden. Nu vermoed ik een corrupt dll filetje, maar geen idee hoe ik dit moet oplossen. Een jaar geleden ofzo is dit ook gebeurd en toen heb ik via dit forum een link gekregen om dit op te lossen. Kan iemand me weer op weg helpen?

Probleem is dus dat de onderbalk 'raar' is. De taalbalk is verdwenen en staat ook niet meer bij de werkbalken. Het irritante is dat het toestenbord steeds naar nederlands springt waardoor ik de tekens niet kan vinden.

HELP!

Ga via start naar configuratiescherm, dan naar landinstellingen, naar tabje talen dan naar tabje details.
Onderin naar tabje taalbalk dan vinkje bij taalbalk op het bureaublad weergeven
En vinkje bij Pictogrammen van extra talen op de taakbalk weergeven.

Onderin naar tabje taalbalk dan vinkje bij taalbalk op het bureaublad weergeven En vinkje bij Pictogrammen van extra talen op de taakbalk weergeven.

Probleempje: de taalbalk button links onder kan ik niet aanklikken. Ik zie 'm wel maar hij doet het niet.......

Nope, nog steeds geen taalbalk. Ik begin 'm te knijpen nu.... :confused:
Ik kijk morgen wel verder, tips zijn van harte welkom!

• Ga naar start >> uitvoeren...
  • Typ msconfig en druk op OK
  • Ga naar het tabblad "opstarten" en druk op OK.
  • Controleer of het bestand ctfmon.exe in je lijst staat en of er een vinkje voor staat, als er geen vinkje voor staat, dan zet je het er terug voor en je drukt op OK.
  • De computer start terug op, bij het terug opstarten krijg je een venstertje dat zegt dat je wijzigingen hebt aangebracht aan het systeem. Klik daar het aanvinkvakje aan en druk op OK.

Ctfmon.exe is het bestand dat de taalbalk controleert, als dat om een of andere reden niet meer in c:\WINDOWS\system32 zou zitten, dan weten we toch al wat het probleem is he. Dus dat moet je ook even controleren of je dat in die map vindt.

James :)

1) ctfmon.exe staat op zijn plek. Ik zie wat er staat op de url die je hebt gegeven, maar ik kan er even niets mee. Moet ik 'm ergens downloaden?

2) Tweek 117 gedaan, 164 geeft eem foutmelding

Nog steeds geen taalbalk....

Taalbalk en landinstellingen

Bij mij was de taalbalk ook verdwenen ik weet wel hoe je het op moet lossen, je moet bij 'landinstellingen' dat staat bij je configuratiescherm, de juiste instelling instellen ik geloof de eerste,
maar ikzelf heb ook een probleem, ik ging de dingen die hierboven stonden proberen en nu zijn mijn eigen landinstellingen gewoon verdwenen uit mijn configuratiescherm redelijk problematisch want ik heb mijn taalbalk nog steeds niet terug, Ik heb mijn computer opnieuw opgestart en alles wat ik de laatste 2 uur gedaan had terug te draaien, maar hij is nog steeds niet terug, weet iemand hoe je die ooit terug krijgt?

Cien.

Je reageert in een topic uit 2006, het is niet de bedoeling deze omhoog te halen.

Daarnaast stel je een vraag in iemand anders zijn topic, dat is verwarrend voor de topicstarter. Hiervoor kun je zelf een nieuwe vraag stellen.

Op deze gaat een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan