taalbalk probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter ZvM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZvM

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
ik zit met het volgende probleem.
waar normaal gesproken in mijn taalbalk een toetsenbordje en NL staat, staat nu alleen nog een toetsenbordje.
die heb ik op een of andere manier tevoorschijngetoverd toen ik een tijdje alleen maar EN had staan. en geen toetsenbordje.
ook als ik bijvoorbeeld probeer om een apenstaartje te typen krijg ik het " teken.
dus blijkbaar staat de taal dan verkeerd ingesteld, maar dit krijg ik dus niet meer terug.
ik heb al verschijdene keren geprobeerd dit met alt shift op te lossen, maar dit werkt niet.
ook heb ik al de taal op nederlands gezet en het toetsenbord op verenigde staten internationaal. dit moet volgens mij normaal gesproken dus goed zijn.
wie kan mij alsjeblieft helpen hiermee

update:

ik heb het voor elkaar gekregen dat de taal nu weer helemaal goed is ingesteld.
en ik weer een @ kan typen.
ik ben alleen nog steeds het NL icoontje kwijt.
dus hoe kan ik die terug krijgen?

Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp is dit een relatief simpel vraagje :D

Allé voor mij toch :cool: Geen verwijt hoor, ik heb ook alles moeten leren :o

Op de menubalk onderaan rechterkant muis klikken
Keuze werkbalken en dan de taalbalk aanvinken

Of heb ik het verkeerd voor :evil:

misschien is t dan toch wat ingewikkelder ;)
want taalbalk staat namelijk al aangevinkt.

Het toetsenbordje krijg je pas te zien als je onder de gekozen taal meerdere toetsenbord layouts hebt staan. Bijv. taal Nederlands en toetsenbord Nederlands en US International.
(Dit is bijv. de oorzaak van je " die verwisseld wordt met @). Ikzelf heb daarom toetsenbord Nederlands verwijderd en krijg nu ook geen toetsenbordje meer te zien bij taal Nederlands.
Onder taal Engels krijg ik meteen toetsenbordje te zien en heb ik de keuze uit US International of English (United States) .
Overigens moet dan wel het vinkje voor "additional icons in taskbar" aan staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan