taalbalk weghalen 4ever

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Berichten
125
elke keer als ik rechts klik op mn taakbalk en dan bij werkbalken de taalbalk weghaal haal komt hij even later weer terug, weet iemand hoe ik deze 4ever weg kan halen of is dit geen optie.
 
Iemand die hetzelfde wil op tweakers. Je kunt:
"Taakbalk vergrendelen uitzetten. Dan je taakbalk naar beneden slepen, er blijft nog wel een streepje over."

Je kunt volgens hen ook met het register gaan rotzooien, maar dat lijkt me niet zo'n mooie oplossing.

Als je met Google zoekt kom je ook "hacks" tegen, en programma's waarmee dit kan. Verder is er denk ik geen ingebouwde veilige optie voor in Windows.
 
uhm kheb het over de taalbalk dus NL met daarnaast toetsenbord icon ;)
 
Hoi !

Rechtsklikken en kiezen voor: taalbalk verwijderen.

Werkt hier prima !

Greetz,

Harry.
 
Sorry! :eek: Ik zag de L voor een K aan.

Daar staat ook wat over op die tweakerspagina:
Klik met rechts op de taalbalk en kies Instellingen. Kies vervolgens het tabblad Taalbalk en schakel de optie "Taalbalk op bureaublad weergeven" uit.

Of via: Configuratiescherm > Landinstellingen > Talen > bovenin, bij Tekstservices en invoertalen: Details > onderin, bij Voorkeursinstellingen: Taalbalk > vinkje weghalen bij: "Taalbalk op bureaublad weergeven".
In de verbeterde versie gequote :p

Dit moet je denk ik doen met de optie "Taakbalk vergrendelen" uit.
Het kan misschien op verschillende Windows-versies net iets anders zijn. In Vista moet ik namelijk voor "Verbergen" kiezen in een keuzemenu bij Taalbalk.

edit: te lang gewacht met reageren, Harry Snor had de korte oplossing al :)
 
Laatst bewerkt:
okay kheb dat laatste gedaan en hijs voorlopig weg dus khoop dat het zo blijft. bedankt voor al de reacties:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan