Taalbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ntony

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
HELP... opeens is mijn taakbalk beneden op me scherm verdwenen... helpmij:D om die terug te vinden .. THNX Tony

Geplaatst door ntony
HELP... opeens is mijn taakbalk beneden op me scherm verdwenen... helpmij:D om die terug te vinden .. THNX Tony
is het je taakbalk of je taalbalk?
je taalbalk haal je makkelijk terug door op je taakbalk te rechtsklikken en vervolgens via werkbalken de taalbalk weer aan te vinken :)

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op de Startknop/Eigenschappen, tabblad Taakbalk, staat daar wel aangevinkt Taakbalk altijd op de voorgrond weergeven? Zet ook eventueel een vinkje bij Taalbalk vergrendelen.

@ blubjez:

Geplaatst door blubjez

is het je taakbalk of je taakbalk?

Ja, dan moet je wel goed typen wat je bedoeld....
:p

@ ntony:
Taakbalk:
Als je taakbalk niet meer verschijnt: muis-aanwijzer voorzichtig tot het uiterste randje van je taakbalk schuiven, totdat het pijltje veranderd.
Nu linker muis ingedrukt houden, en je taakbalk weer naar gewenste grootte slepen.

Taalbalk:
start / instellingen / configuratiescherm / toetsenbord / landen instellingen voor invoer / vinkje plaatsen bij indicator op de taakbalk inschakelen.

Misschien handig voor anderen om even te melden welke oplossing heeft gewerkt. :)

ik heb alles geprobeerd om mijn taalbalk terug te vinden,alles wat jullie geadviseerd hebben,maarlukt het mij niet.Heeft iemand een andere idee?

Als je taakbalk niet meer verschijnt: muis-aanwijzer voorzichtig tot het uiterste randje van je taakbalk schuiven, totdat het pijltje veranderd.
Nu linker muis ingedrukt houden, en je taakbalk weer naar gewenste grootte slepen.

dit heeft mij geholpen !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan