Taalbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo mensen,

Sinds gister heb ik een probleem met mijn taalbalk hij was vanzelf verdwenen. En later toen ik een oplossing aan het zoeken was kreeg ik de taalbalk weer terug, maar nu heb ik een probleem als ik iets minimaliseer komt het niet bij de taalbalk te staan. En als ik iets wil printen zegt hij dat hij de printer niet kan vinden terwijl de printer geinstalleerd, aangesloten en aanstaat. Zelf vind ik dit heel erg raar. Telkens als ik mijn computer opstart krijg ik dit: Registery ClassObject failed: hRes= 0×800706BA De RPC - server is niet beschikbaar maximum retry attempts exceeded.

Laatst bewerkt:
Kijk eens in de logboeken of je er meer over kunt vinden, wat er dus verantwoordelijk voor is.

Overigens kun je met dit progje alles repareren wat er niet klopt met de taakbalk.

Sorry, maar het werkt niet wat ik probeer het lukt niet.

Ik kan wel kijken, maar ik kan mijn probleem niet vinden.

Controleer even of de service gestart is?

- start -> uitvoeren
- type in services.msc en druk op <enter>
- lokaliseer de Remote Procedure Call(RPC) service en controlleer dat het startup type op automatisch staat.

Staat hij niet op automatisch verander dit dan even en start hem ook gelijk handmatig.

We horen het wel!

Als ik op starten klik geeft hij een fout: Kan de Remote Procedure Call (RPC)-service op Lokale computer niet starten Fout 193: 0xc1

Probeer het nog eens maar dan in de Veilige modus? Hier kun je komen door tijdens het opstarten op F8 te duwen. Probeer het dan nog eens. Mocht hij nou in veilige modus niet vast lopen is het waarschijnlijk een of ander conflict met een apparaat.

Bal de hand tot een vuist, laat 1 vinger naar voren steken, druk ermee op de powerknop, zodat de PC opstart, als het biosopstartvenster bijn weg is, druk je met die vinger op F8, dan kom je in het opstartmenu van XP.

Bal de hand tot een vuist, laat 1 vinger naar voren steken, druk ermee op de powerknop, zodat de PC opstart, als het biosopstartvenster bijn weg is, druk je met die vinger op F8, dan kom je in het opstartmenu van XP.

haha :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan