Taalicoontje bij wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krikke61

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Beste,
ik heb net Windows XP Pro op mijn laptop opnieuw geïnstalleerd.Alleen wanneer ik nu mijn laptop opstart via wachtwoord,komt er het blauwe icoontje FR (Frans) rechts naast het veld van wachtwoord te staan ipv NL.Zoniet werkt wel alles in het Nederlands.Hoe kan ik dit icoontje terug in NL krijgen ? Alvast bedankt !!

Beste,
ik heb net Windows XP Pro op mijn laptop opnieuw geïnstalleerd.Alleen wanneer ik nu mijn laptop opstart via wachtwoord,komt er het blauwe icoontje FR (Frans) rechts naast het veld van wachtwoord te staan ipv NL.Zoniet werkt wel alles in het Nederlands.Hoe kan ik dit icoontje terug in NL krijgen ? Alvast bedankt !!

heb je hem dan niet gewoon frans geinstalleerd?

Kijk eens in configuratiescherm in landinstellingen hier moet staan:
indelingen:huidige indeling nederlands.
toetsenbord en talen>toetsenbord wijzigen klikken..Nederlands-Verenigde staten (engels).

Via email gekregen van krikke61:

Hoi Maikel9,
bedankt voor je reactie.
Maar met Verenigde staten komt mijn toetsenbord in qwerty te staan.
Nu staat de landsindeling in "Nederlands-België" en toetsenbord in "België-Punt".
Dit net zoals bij een collega van mij.
Mvg,
Krikke

Heeft denk ik toch met je huidige instellingen te maken dat ie FR aangeeft..

wacht eens even....bedoel je nou dat je toetsenbord op frans staat ingesteld of staat alles in het frans???

als het antwoord toetsenbord is moet je de rechter ctrl ingedrukt houden en dan op de rechter shift drukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan