Windows Service pack 3 werkt al zolang het uit is, trouwens ik heb nog nooit op mijn machines enige problemen gehad na installeren van Service packs (en dat blijkt wel eens anders te zijn, naar ik lees)
Het enige wat ik gedaan heb is de AVG Virusscanner geinstalleerd, maar die heb ik de afgelopen jaren wel vaker erop gezet en er af gehaalt om b.v. Antivir en Avast te installeren en voor dat ik daar toe overging heb ik altijd handmatig de regsiters opgeschoond met regedit en na afloop werkte ze allemaal inclusief de Taalbalken etc etc. Dus daaraan kan het niet liggen. Wat mij nu wel te binnen schiet is, dat ik het theme programma Sevenmizer (windows7 theme)
een paar dagen geleden er op het gezet voor dat ik AVG installeerde, maar door omstandigheden heb ik 2 dagen moeten wachten om te rebooten wat Sevenmizer vroeg om te doen na installatie, toen ik gisteren AVG erop wilde zetten gaf AVG aan dat hij niet kon installeren omdat er een ander programma was dat nog een Reboot vereiste (wat dus Sevenmizer was) toen heb ik gereboot maar niet opgelet of de taalbalk er nog was natuurlijk daar kwam ik pas achter toen AVG etc etc al draaide en ik door het drukken op een verkeerde toets opeens van Amerikaans toetsenbord naar een Nederlands toetsenbord sprong en de indeling van het toetsenbord niet meer klopte met Amerikaans. Toen kwam ik erachter dat de taalbalk verdwenen was en ook mijn 2de Monitortje in de systemtray.
Maar ik eens even naar de tekstfuncties want je kunt niet weten het kan natuurlijk een Feature zijn van Microsoft