Taalinstellingen wijzigen van toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juhn18

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2010
Berichten
5
Hey,

Het lukt me niet om toegang te krijgen tot mijn taalinstellingen voor mijn toetsenbord. Ik wil de taal veranderen omdat word 2007 spellingscontrole het niet doet.
Als ik de taal wil wijzigen krijg ik dit bericht: kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat/pad/bestand

Moet ik dan een opdrachtsprompt uitvoeren om dit probleem op te lossen? Zo ja hoe doe ik dit?

Groet en alvast bedankt voor een reactie,

Jonathan
 
Re:

Okee, dat heb ik inmiddels zelf al verholpen door een nieuw talenpacket te installeren. Het gaat er eigenlijk meer om dat ik dus niet bij die taalinstellingen van het toetsenbord kom. Wat kan ik doen om daar weer bij te kunnen?
 
Probeer eens je systeem te herstellen naar een herstelpunt,
Bij [Windowstoets+Pause] -> Klik in het linkerpaneel op Geavanceerde systeeminstellingen -> tabblad Systeembeveiliging -> Klik op Systeemherstel
 
Laatst bewerkt:
Ja het is gelukt heb mn computer teruggebracht naar een eerder herstelpunt (25 oktober) en de toetsenbordinstellingen kan ik nu ook weer veranderen. Ik denk dat het komt omdat ik drivers had geïnstalleerd waardoor eigenlijk mn hele computer ging crashen (geen internet en toetsenbord)

Iig bedankt:cool:!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan