taalpakket win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Hallo,

is het mogelijk om een nl-talig talen pakket op een engelstalige windows 7 home premium te installeren?

Gr. Jan

welke windows 7 heb je??
ik dacht dat het bij basic en home niet kon ,de rest wel

Het kan alleen niet bij de "Home" versie, bij de andere versies kun je de taalpakket installeren via Windows Updates.

Dan moet je even kijken bij Windows updates als het wil... maar er is een website waarmee je ELKE Windows 7 versie Nederlands kan maken... Ik weet alleen niet als ik die website mag posten.

Hoi !

Officieel zitten de taalpaketten alleen bij Win 7 Ultimate !

Maar als je even google'd is er 'n alternatieve manier die met Home Premium werkt.

Greetz,

Harry.

Dat werkt ook niet als er al een servicepack is geïnstalleerd.

Klik hier en dan klik je op Download, dan op 32-bit Windows 7 RTM (als je 32-bit hebt), dan Dutch. Die moet je even opslaan.
Als het klaar is ga je terug en download je Vistalizator, die moet je openen. Dan selecteer je de taalpakket en installeerdt die het automatisch voor je.

Probeer Vistalizator maar eens te installeren op een Win7 versie met SP1!!

@Zoefff tja... Vistalizator werkt alleen als je GEEN SP1 hebt, was ik vergeten te zeggen.

Hoi,

heb al geprobeerd met vistalisator maar die zegt dat ik de juiste versie niet heb.
(this build is not supported(7601)Make sure you have the latest version of windows)

Wat nu?

Vandaar ook mijn opmerkingen!

Het schijnt alleen te werken met Win7 op de kale versie, dus niet nadat je SP1 er op hebt.
Aangezien meningeen geen kale versie heeft, maar een laptop waarop Wi n7 SP1 meteen al geïnstalleerd, loop je hier dus tegen aan.

Blijkbaar wordt Vistalizator niet aangepas voor Win7 Sp1.
Althans ik kan die editie niet vinden.

Hoi !

Gewoon je PC upgraden naar Ultimate lijkt me het beste !

Greetz,

Harry.

Een Home versie in je gewenste taal, lijkt me dan goedkoper!

Hoi !

Als je het kunstje kent is upgraden gratis.

Greetz,

Harry.

Zou je me die kneepjes dan willen leren, Harry Snor?

Hey Harry,

ik heb ook interesse, leer mij ook eens het kunstje a.u.b.

Gr. Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan