Taalpakket XP X64

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinny1993

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hallo

ik heb windows xp X64 gedownload.
heb hem getest op m'n pc en werkt fijn.
ik heb onlangs alweer de normale 32bit versie terug geinstalleerd.
maar ik zit eraan te denken om toch weer X64 erop te zetten.
maar mijn X64 versie is in het engels.
weet misschien iemand hoe ik dit naar het nederlands kan zetten of waar ik een taalpakket kan downloaden?

gr,
Vinny

1) Klik in het standaardstartmenu van Windows XP op Start en klik op Configuratiescherm.

Klik in het klassieke startmenu van Windows XP op Start, klik op Instellingen en klik op Configuratiescherm.
2) Dubbelklik op Landinstellingen.
3) Open het tabblad Talen en klik op Details onder Tekstservices en invoertalen.
4) Klik op Toevoegen onder Geïnstalleerde services en klik op de taal die u wilt toevoegen en de toetsenbordindeling die u voor die taal wilt gebruiken.
5) Als u de instellingen voor de taalbalk wilt configureren, klikt u op Taalbalk onder Voorkeursinstellingen

Succes er mee

1) Klik in het standaardstartmenu van Windows XP op Start en klik op Configuratiescherm.

Klik in het klassieke startmenu van Windows XP op Start, klik op Instellingen en klik op Configuratiescherm.
2) Dubbelklik op Landinstellingen.
3) Open het tabblad Talen en klik op Details onder Tekstservices en invoertalen.
4) Klik op Toevoegen onder Geïnstalleerde services en klik op de taal die u wilt toevoegen en de toetsenbordindeling die u voor die taal wilt gebruiken.
5) Als u de instellingen voor de taalbalk wilt configureren, klikt u op Taalbalk onder Voorkeursinstellingen

Succes er mee

Bedankt,
Ga het proberen.
Wist niet dat het zo makkelijk was xD

Gr,
Vinny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan