davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
- Berichten
- 902
Heb een exel doc gemaakt met keuze menu's.
Bestaat uit 3 tab bladen.
De tab bladen adres en dokter die zouden alfabetische moeten blijven staan op achternaam omdat het zo makkelijk is om
in het keuze menu de juist naam te vinden.Uit deze lijst worden er regelmatig verwijderd en toegevoegd.
Hoe moet je daar juist sorteren.Of is er een moggelijkheid dat het automatisch gebeurt dat sorteren.
Heb al geprobeer om de rijen te selecteren waar de namen in staan dan op sorteren klikken kiezen dat de rij van de achternaam gesorteerd wordt en de andere rijen wijzigen juist mee.
De namen worden dan wel gesorteerd maar als ik dan inhet eerste tab blad in het keuzen menu een naam kies neemt hij een verkeerd adres huisnummer postcode en gemeente over.
Wat is er verkeerd.
En is er mischien een automatische oplossing voor het sorteren als je een naam toevoegd of verwijderd.
Bekijk bijlage voorbeeld bestand 4.zip
Bestaat uit 3 tab bladen.
De tab bladen adres en dokter die zouden alfabetische moeten blijven staan op achternaam omdat het zo makkelijk is om
in het keuze menu de juist naam te vinden.Uit deze lijst worden er regelmatig verwijderd en toegevoegd.
Hoe moet je daar juist sorteren.Of is er een moggelijkheid dat het automatisch gebeurt dat sorteren.
Heb al geprobeer om de rijen te selecteren waar de namen in staan dan op sorteren klikken kiezen dat de rij van de achternaam gesorteerd wordt en de andere rijen wijzigen juist mee.
De namen worden dan wel gesorteerd maar als ik dan inhet eerste tab blad in het keuzen menu een naam kies neemt hij een verkeerd adres huisnummer postcode en gemeente over.
Wat is er verkeerd.
En is er mischien een automatische oplossing voor het sorteren als je een naam toevoegd of verwijderd.
Bekijk bijlage voorbeeld bestand 4.zip