verovsl1406
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 dec 2020
- Berichten
- 6
Ik heb een excelbestand waar het eerste tabblad "adressenlijst" is en waar ik diverse adressen invul.
Mijn tweede tabblad "Adres" is een tabblad die telkens gekopieerd zou moeten worden volgens het aantal adressen die ingevuld zijn in het tabblad "adressenlijst".
Indien de tabbladen gekopieerd zijn dient het tabblad de naam te krijgen van het adres die vermeld werd in het tabblad "adressenlijst".
Het aantal tabbladen zou enkel gemaakt moeten worden volgens het aantal ingevulde adressen. Deze zou wel uitbreidbaar moeten zijn. Ik zou ongeveer een 200 adressen moeten kunnen invullen die vervolgens dan zoveel tabbladen krijgen. Indien ik in het tabblad "Adressenlijst" een wijziging aanbreng in bijvoorbeeld cel A5 dient het tabblad van deze cel dan ook automatisch gewijzigd te worden.
Kan iemand mij helpen aub.
Mijn bestand werd bijgevoegd.
Mijn tweede tabblad "Adres" is een tabblad die telkens gekopieerd zou moeten worden volgens het aantal adressen die ingevuld zijn in het tabblad "adressenlijst".
Indien de tabbladen gekopieerd zijn dient het tabblad de naam te krijgen van het adres die vermeld werd in het tabblad "adressenlijst".
Het aantal tabbladen zou enkel gemaakt moeten worden volgens het aantal ingevulde adressen. Deze zou wel uitbreidbaar moeten zijn. Ik zou ongeveer een 200 adressen moeten kunnen invullen die vervolgens dan zoveel tabbladen krijgen. Indien ik in het tabblad "Adressenlijst" een wijziging aanbreng in bijvoorbeeld cel A5 dient het tabblad van deze cel dan ook automatisch gewijzigd te worden.
Kan iemand mij helpen aub.
Mijn bestand werd bijgevoegd.