Tabblad in Word

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Als ik in word xp een standaard model/sjabloon wil openen zie ik ook een tabblad "algemeen", dit tabblad wil ik eigenlijk helemaal verwijderd hebben. Dit zou moeten kunnen, maar weet iemand ook hoe ik dit kan doen? (zie bijlage voor hetgeen ik bedoel).

Bijlagen

He bedankt, ik ga het morgen gelijk even proberen. Ik heb zelf thuis Office 2003 en daar ziet het er heel anders uit. Maar het gaat per slot van rekening om Office XP, dus ik ben benieuwd.
Ik laat het ZEKER nog even weten.

Nog niet gelukt, zit nog met policys te klooie, pc en account zitten in een groep zonder policys, maar toch krijg ik de buttons change/remove niet te zien. Ik ga morgen verder.

Hai Poi, :D

Tja je moet wel soort van Admin rechten hebben hé!;)
Sta je toch nog ergens in de activeDirectory van het domein als beperkte user....(of zoiets)

Succes hoor het morgen wel! :thumb:

Ik heb me testaccount EN pc-naam in een ou gezet zonder policies (uiteraard ook gpupdate uitgevoerd).
Ik zie nu wel m´n buttons, maar .......... helaas :o(
Uitgevoerd wat er in je linkje stond. Maar ze zijn hier al zo slim geweest om dat uit te vinken. Ik heb dus geen standaard sjablonen, maar wel "nieuw document" enzo. Het tabblad is er ook nog steeds.
Ik ga dit probleem inschieten bij Microsoft, als het goed is zal ik dan dinsdag of woensdag een oplossing van ze krijgen (mits het mogelijk is).
Ik laat het weer weten.

ps je vraagt je misschien af waarom dit tabblad wegmoet. Ze willen hier (groot advocatenkantoor) dat er alleen maar gebruik wordt gemaakt van de door hunzelf aangemaakte templates. Opzich kan ik daar best inkomen.

Hai Poi, :d

He jammer!

Toch moet het mogelijk zijn heb het zelf ook al eens op die manier gedaan.

Ik denk dat het probleem is dat er al zoveel instellingen vanuit netwerkbeheer zijn gedaan dat het gewoon lastig zoeken is...(zou het anders ook niet weten)

Je zou het is op een gewone thuispc kunnen proberen..Zou niet weten waarom het mij wel lukt en jou niet...

Nou ben benieuwd wat MS zegt? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan