Tabblad probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

brooke

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Ik heb de tabladen zo ingesteld dat zodra ik een nieuwe open dat hij met google opent.
Maar het gebeurt heel vaak dat ik op een pagina ben en dan wil ik een nieuw tablad openen om een andere site te bekijken maar dan krijg ik een leeg tablad. Soms wel meerdere achter elkaar. Ik kan dan ook geen site bezoeken. Dus wil ik via mijn buroblad klikken op een snelkoppeling dan doet hij dat ook niet.
Pas als ik een goed tablad heb die met google geopend is kan ik verder. Of ik moet alles sluiten en opnieuw beginnen dat werkt nog maar het best, maar dan ben je al je geopende pagina's kwijt:confused:
Heb alles al een keer op fabrieksinstellingen gezet maar dat werkt ook niet.
Wie heeft de oplossing??

Welke browser gebruik je en wat bedoel je met openen met google?

Ik gebruik IE 8

google is mijn startpagina dus als ik een nieuw tabblad open gaat hij automatisch naar google. Maar het maakt niet uit hoe het tablad staat ingesteld. Als ik een nieuw tablad pak om een andere site te bezoeken is hij heel vaak blanco en dan kan ik wel een nieuwe site in de browser tikken maar dan blijft hij staan zoeken. Dus hij reageert dan niet.
Soms moet ik wel 4 tabbladen aanklikken voordat ik een goed tabblad heb.

Ik begrijp het probleem nog steeds niet helemaal.
Als je google als startpagina hebt ingesteld dan krijg je niet automatisch google op nieuwe tabbladen tenzij je dat ingesteld hebt.
Je hebt dus blijkbaar gekozen voor startpagina openen ipv lege pagina. In diezelfde pagina van internet opties kun je ook kiezen hoe koppelingen uitgevoerd moeten worden.

Idd dat staat bij mij ingesteld maar ook als ik lege pagina kies of nieuwe tabbladpagina kies dan heb ik hetzelfde probleem. Ik heb alle opties al eens geprobeerd maar nog steeds is het meerdere keren per dag als ik een nieuw tabblad open dat hij in de browser blijft zoeken naar de site die ik ingegeven heb ik de browser. Hij wordt dan ook niet geopend hij blijft gewoon hangen.
Vaak moet ik eerst alle internetpagina's afsluiten en dan doet hij het weer.
De eerste pagina gaat altijd goed maar vaak de volgende daarna niet meer,
Hopelijk leg ik het zo goed uit.

Verwijder je de browsegeschiedenis wel geregeld? Misschien de instellingen daar wijzigen.

Verwijder je de browsegeschiedenis wel geregeld? Misschien de instellingen daar wijzigen.

ja hoor houd ik prima bij. Vista is ooit opnieuw geinstalleerd door de leverancier en vanaf toen is het. Verder loopt vista perfect

Misschien zijn er bij die installatie een paar bitjes omgevallen. Het enige wat ik nog kan bedenken, is om in internetopties geavanceerd Opnieuw instellen te kiezen en dan google opnieuw als startpagina te kiezen voor alle tabbladen.

helaas dat is niet de oplossing.
Als verder het niemand weet zal ik terug gaan naar de leverancier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan