tabbladen in explorer sluiten niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
SInds gister heb ik een probleem met het sluiten van tabbladen van internet explorer.

als ik mijn internet open en op een site kom en vervolgens de site weer wil sluiten door op het kruisje rechtsboven te klikken dan krijg ik het volgende bericht:

"preventie van gegevensuitvoering (DEP) - Micorsoft WIndows."

"Om u computer te beveiligen heeft Windows dit programma afgesloten"

waneer ik dit dus zie staan kan ik alleen op 'bericht sluiten'' klikken maar als ik dit doe dan opent de pagina zich opnieuw. Ik kan dan ook alleen de pagina's sluiten door dit met cntrl alt delete te doen en dan op taak beeindigen te klikken.

hoe dit op te lossen???

Bijlagen

• hfghgfhdggf.jpg
    hfghgfhdggf.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 119
Kijk eens of het aan invoegtoepassingen ligt:
Start -> (Alle) programma's -> Bureauccessoires -> Systeembeheer -> Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)
Ga dan naar een 'eenvoudige' site als helpmij, en kijk of je dezelfde problemen hebt/houdt als waar je vraag over gaat.

Tijs.

reactie

Ja dat werkt, maar wat doe ik dan met de invoegtoepassingen?
Welke kunnen uit of aan?

Allemaal uitzetten via Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl -> tabblad Programma's -> Invoegtoepassingen beheren.
Testen of Internet Explorer 'normaal' opgestart het dan nog steeds werkt zonder crashes.
Afsluiten, en dan weer naar Invoegtoepassingen, 1 ervan terugzetten naar hoe het stond, weer testen, weer terug naar Invoegtoepassingen...
Etc. net zolang totdat je de 'schuldige' gevonden hebt.

Succes,

Tijs.

Even nog een kleine tip: Je kunt ook met de 'halveringsregel werken'.
Dus schakel de eerste helft in. Werkt dat, schakel de helft van de resterende helft in. Werkt dat, schakel dan de helft van het laatste kwart in etc.
Zodra je een 'part' gevonden hebt waar het 'mis' gaat, daar dan individueel inschakelen om de schuldige te vinden.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan