Tabbladen in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Ik heb net Firefox weer geinstalleerd via www.mozilla.org. De nederlandse versie. Hiervoor gebruikte ik altijd Opera maar omdat HelpMij.nl maar voor de helft werd geladen 2 dagen lang. Ben ik toch maar weer naar Firefox overgestapt.

In Opera vond ik het fijn met de automatisch tabbladen. Dit is niet standaard in Firefox. Daar is dus een oplossing voor en dat is dit . Bij punt 11 staat iets met Singlewindow. Dit is bij mij niet te vinden. Ik had ook wel gezien dat het alleen met mozilla mogelijk was. Maar wat is het verschil tussen Mozilla en Firefox? Of is er ook nog een andere optie?

dat hij automatishc in tabbladen opent! Lees de link daar staat het toch duidelijk

:confused: je mag het ook zelf uitzoeken hoor

Ik begreep niet wat je bedoelde, zo duidelijk vind ik een topic met tig tips en replys niet, en daarom vraag ik het.

Wat jij dus wil is dat elke link, ongeacht of het een nieuw venster of een body of een whatever moet zijn in een nieuw tabblad opent? (zal wel alleen om nieuw venster gaan maar ok).

Geen idee en succes met je antwoord.

Als je een scrollwieltje hebt op je muis en je ziet en link, dan klik je op die link met het scrollwieltje.

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan