tabbladen in IE7 vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Hoi,

Waarom lukt het mij niet om internet met tabbladen te krijgen?

Ik heb vista, IE7.

Ik ben al bij extra/internetopties geweest....daar staat 'het' keurig aangevinkt...!!
'het'= browsen met tabbladen inschakelen. En ja, ik heb ook al opnieuw opgestart.

Hoi,

Waarom lukt het mij niet om internet met tabbladen te krijgen?

Ik heb vista, IE7.

Ik ben al bij extra/internetopties geweest....daar staat 'het' keurig aangevinkt...!!
'het'= browsen met tabbladen inschakelen. En ja, ik heb ook al opnieuw opgestart.

Hallo,

Kun je een screenshot van jouw IE7 posten?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

sorry voor de late reactie, maar heb ondertussen een feestje gehad....

Hier komt t screenshot....

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 38
op het plaatje staat een tabblad ? dus wat is het probleem opent hij niet als je op tabje klikt ?

ik heb een pijl er bij gezet

Bijlagen

• tabblad.jpg
    tabblad.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
ja, dat klopt, er staat een tabblad, maar eerder toen ik nog XP met IE7 had opende elk nieuw scherm in een tabblad en nu 'schuiven' ze over elkaar heen. En kan ik onderin de taakbalk zien welke schermen er allemaal open staan...
Ik vond/vind juist het systeem met die tabbladen zo handig..

Als ik dan een link aanklikte komt er een nieuw scherm overheen, soms over de hele grootte van het scherm, soms in een kleiner scherm.

zie bijlage.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 38
ik kan dat kleine tabblaadje wel aanklikken, maar daar staat dan niks....behalve wat info over de tabbladen, maar daar word ik ook niet veel wijzer van..

Kijk eens of je in de opties (extra -> internetopties) de boel als volgt hebt ingesteld (zie bijlage)?

Bijlagen

• tabbladen.jpg
    tabbladen.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 23
Hoi Orian,

Ik had idd een paar dingetjes anders aangevinkt, maar nu ik ze, zoals je laat zien in je bijlage, heb veranderd, doet IE7 wat ik bedoel, met die tabbladen!

:thumb:
Thanx!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan