Agnes458745
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 okt 2020
Hi,
Ik heb een excel bestand waarmee ik maandelijks facturen maak voor een sportvereniging. Hier zit nu een macro achter die alle tabbladen afzonderlijk opslaat als pdf met een naam die in het tabblad staat.
Deze pdf'jes voegen we nu handmatig toe aan email berichten.
Het aantal maandelijkse facturen wordt groter, dus dat zou makkelijker moeten kunnen. Maar hier schiet mijn kennis veel tekort.
Als voorbeeld bestand heb ik een bestand met een basistabblad en 3 factuur tabbladen. In werkelijkheid worden dat er dus meer.
Het email adres staat in het basistabblad (mag ook wel op de factuur als dat handiger is)
Onderwerp: Factuur Stichting xxx
Bericht:
Beste speler,
Hierbij ontvangt u de factuur van Stichting....
Met vriendelijke groet,
De teammanager
Ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Agnes
Ik heb een excel bestand waarmee ik maandelijks facturen maak voor een sportvereniging. Hier zit nu een macro achter die alle tabbladen afzonderlijk opslaat als pdf met een naam die in het tabblad staat.
Deze pdf'jes voegen we nu handmatig toe aan email berichten.
Het aantal maandelijkse facturen wordt groter, dus dat zou makkelijker moeten kunnen. Maar hier schiet mijn kennis veel tekort.
Als voorbeeld bestand heb ik een bestand met een basistabblad en 3 factuur tabbladen. In werkelijkheid worden dat er dus meer.
Het email adres staat in het basistabblad (mag ook wel op de factuur als dat handiger is)
Onderwerp: Factuur Stichting xxx
Bericht:
Beste speler,
Hierbij ontvangt u de factuur van Stichting....
Met vriendelijke groet,
De teammanager
Ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Agnes