Ik heb een excel-file met een aantal tabbladen. Op tabblad 2 heb ik een keuzelijst (ComboBox4) gezet met 3 keuzes; 0, 1 en 2.
Bij keuze 0 hoeft er niets te gebeuren, bij keuze 1 moet tabblad 3 zichtbaar worden en bij keuze 2 tabblad 6.
Ik heb nu de volgende code gebruikt:
Het werkt allemaal prima, alleen als ik nu Excel afluit krijg ik de volgende foutmelding:
Fout 1004 tijdens uitvoering:
Methode Worksheets van object_Global is mislukt.
Als ik foutopsporing aanklik, wordt 'Worksheets(3).Visible = False' van de code geel gearceerd weergegeven.
Waar doe ik iets fout?
Ik probeer op een ander tabblad trouwens dezelfde truuk uit te halen, maar dan met 5 keuzes. Bij keuze 1, 3 en 5 moet er 1 (zelfde) tabblad zichtbaar worden gemaakt. Enig idee hoe ik dit aan moet pakken?
Alvast bedankt voor de moeite!
Marco
Bij keuze 0 hoeft er niets te gebeuren, bij keuze 1 moet tabblad 3 zichtbaar worden en bij keuze 2 tabblad 6.
Ik heb nu de volgende code gebruikt:
Code:
Private Sub ComboBox4_Change()
If ComboBox4.Value = "1" Then
Worksheets(3).Visible = True
Else
Worksheets(3).Visible = False
End If
If ComboBox4.Value = "2" Then
Worksheets(6).Visible = True
Else
Worksheets(6).Visible = False
End If
End Sub
Het werkt allemaal prima, alleen als ik nu Excel afluit krijg ik de volgende foutmelding:
Fout 1004 tijdens uitvoering:
Methode Worksheets van object_Global is mislukt.
Als ik foutopsporing aanklik, wordt 'Worksheets(3).Visible = False' van de code geel gearceerd weergegeven.
Waar doe ik iets fout?
Ik probeer op een ander tabblad trouwens dezelfde truuk uit te halen, maar dan met 5 keuzes. Bij keuze 1, 3 en 5 moet er 1 (zelfde) tabblad zichtbaar worden gemaakt. Enig idee hoe ik dit aan moet pakken?
Alvast bedankt voor de moeite!
Marco