• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabbladen onzichtbaar maken voor gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

loreleimeerling

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2015
Berichten
15
Hallo

In mijn GROENE tabbladen worden linken gelegd naar andere tabbladen (de RODE tabbladen). Ik zou graag hebben dat de rode tabbladen niet op de balk zichtbaar zijn, zodat gebruikers sneller terug kunnen gaan naar de groene tabbladen. Is dit mogelijk of vraag ik nu eigenlijk iets dat niet kan? Ik probeerde het met verbergen, maar dan werkten mijn links niet meer?

Bekijk bijlage 2015 overzicht OD en leerlijnen ASV OV2.xlsx

Alvast bedankt

Evelyne
 
rechtsklik op de tabnaam van een rode tab en kies voor "verbergen"
 
Beste, bedankt, maar als ik dit doe en ik klik op mijn link die me naar een rood tabblad moet sturen, dan doet die dat niet, als ik die rode tabbladen verberg.
Ik wil dus eigenlijk dat als er op een link wordt geklikt in een groen tabblad, het juiste rode tabblad zich opent (dat lukt me, die linken heb ik kunnen opmaken), maar wanneer de gebruiker terug naar het eerste groene tabblad wilt gaan, moet deze eerst een heleboel keer klikken en schuiven om weer naar het eerste groene tabblad te geraken! (ik heb zo'n 100-tal rode tabbladen, vandaar).
Als ik ze verberg, werkt mijn link niet meer en word je dus niet automatisch naar het correcte rode tabblad geleid.

mvg

Evelyne
 
zet dan op ALLE rode bladen een links naar het eerste groene blad
 
zie bijlage
 

Bijlagen

  • 2015 overzicht OD en leerlijnen ASV OV2 (hs).xlsx
    304,4 KB · Weergaven: 37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan