tabbladen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Ik heb de nieuwste exporer en werk er nu net mee. Elke keer als ik een niewe blz open dan begint hij klein en moet ik op het vierkant klikken om hem volledig schrem te laten worden, kan ik er ook voor zorgen dat het meteen als volledig scherm geopend wordt ?

Kijk even op deze pagina.
Hier staan een aantal mogelijkheden die je kan proberen.

Succes :thumb:

ik gebruik vista

Dat maakt niet uit, het werkt hetzelfde in Vista :)
Heb je al één van de oplossingen geprobeerd?
(Het hangt ervan af waaruit het venster klein opent, vanuit een programma, of zelf IE opstarten)

Laatst bewerkt:
Dat maakt niet uit, het werkt hetzelfde in Vista :)
Heb je al één van de oplossingen geprobeerd?
(Het hangt ervan af waaruit het venster klein opent, vanuit een programma, of zelf IE opstarten)

nu was jij me voor:thumb:

Als ik bv in hotmail op een link klik dan worden die linken op een nieuw tabblad geopend maar dus niet volledig scherm

tip 1 werkt niet, geprobeerd

tip 2 begrijp ik niet zo goed (blond) ik moet het venster groter slepen met de muis (met die pijltjes die dan onstaan neem ik aan) dat lukt dan nog wel maar vervolgens moet ik iets met ctrl of shirt en de kruis maar ik begrijp niet wat ? :o :o :o

Als ik bv in hotmail op een link klik dan worden die linken op een nieuw tabblad geopend maar dus niet volledig scherm

maar vervolgens moet ik iets met ctrl of shirt en de kruis maar ik begrijp niet wat ?

Omdat je problemen hebt vanuit hotmail, kan je beter tip 3 proberen.
Ik zal het hier kort uitleggen:
Druk op deze link: http://www.helpmij.nl
Sluit nu alle vensters, behalve die van helpmij.nl.
Nu heb je alleen dat venster open staan.
Zet je muis nu aan het rand van het venster en je krijgt inderdaad deze pijltjes:
maxi.JPG

Als je nu het venster groot gemaakt hebt, houd je eerst de CTRL-knop ingedrukt en dan druk te tergelijkertijd het rode kruisje rechtsbovenaan het venster.

Als je nu weer op http://www.helpmij.nl zal het venster groot openen.
(als je het venster zelf opent, en het opent klein, moet je ook tip 2 uitvoeren)

Succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan