• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabbladen samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald77

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2013
Hi!

Ik zou graag de 2 tabbladen in dit document samenvoegen in het tabblad combinatie. Tabblad Maib is de basis en Pflei moet er aan toe worden gevoegd. Ik dacht dat ik met verticaal zoeken dit wel kon oplossen echter gaat dit niet goed. Ik denk dat dit wellicht komt doordat er sommige IDs vaker voorkomen in de maib tabblad. Het gaat om soorten spaanplaat en dezelfde ID heeft soms verschillende diktes/structuur spaanplaa (bv R38002 structuur RU en structuur ME)
Echter de info uit het Pflei tabblad moet gewoon achter beide regels worden toegevoegd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bij voorbaat dank voor het meedenken!

Ronald

Bijlagen

Ik de 2 tabellen samengevoegd met Power Query op basis van "ID pfleiderer". Geeft dit het gewenste resultaat?

Je kan een csv-file trouwens ook meteen in Power Query laden, hoeft niet via een tabblad...

Bijlagen

Dat ziet er top uit!. Ik ga eens kijken naar de mogelijkheden met powerquery. Superbedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan