sandervloeberghs
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jul 2012
- Berichten
- 15
Hallo ,
Ik zit namelijk met een probleempje in excel.
Ik zou graag een excel bestand maken waarmee ik bestellingen / factuur zou mee kunnen maken.
ik heb dus op blad 1 mijn factuur waar ik mijn gegevens enz.. kan selecteren.
Op blad 2 heb ik een lijst gemaakt met alle producten die ik verkoop.
en de bedoeling was nu dat als ik op de daarvoor voorziene plaatsen gewoon de code ingeef direct alle andere gegevens komen (vb.: prijs en product )
maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?
ps: Ik weet enkel de echte basis van excel
groetjes sander,
dank bij voorbaat
( excel bestandje zit in bijlage )Bekijk bijlage bestelformulier.xlsm
Ik zit namelijk met een probleempje in excel.
Ik zou graag een excel bestand maken waarmee ik bestellingen / factuur zou mee kunnen maken.
ik heb dus op blad 1 mijn factuur waar ik mijn gegevens enz.. kan selecteren.
Op blad 2 heb ik een lijst gemaakt met alle producten die ik verkoop.
en de bedoeling was nu dat als ik op de daarvoor voorziene plaatsen gewoon de code ingeef direct alle andere gegevens komen (vb.: prijs en product )
maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?
ps: Ik weet enkel de echte basis van excel

groetjes sander,
dank bij voorbaat
( excel bestandje zit in bijlage )Bekijk bijlage bestelformulier.xlsm