davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
Ik heb een excel bestand waar het eerste tabblad een invul blad is dat werkt met combobox's.
Die gaan de gegevens halen uit de 3 andere tab bladen.
Heb het voorbeeld bestand wel ingekort omdat het te groot was, in tabblad adres en dokter staan normaal veel meer gegevens.
Er zit ook een knop in die het bestand opslaat in een bepaald map en vervolgens doormailt via lotus notus.
Hij mailt echter het volledige excel bestand en dit zou niet mogen .
1. Het zou enkel tabblad controle mogen doorsturen de andere tabbladen zouden verwijderd moeten worden voordat het bestand wordt opgeslaan en wordt verstuurd.
2. Tabblad contole zou dan ook niet meer aanpasbaar mogen zijn.
Er staat een wachtwoord op tabblad controle 1230 maar dit blokkerd de comboboxen niet.
Hoe kan ik dit het beste oplossen ?
Alle sugesties zijn welkom.
Bekijk bijlage MENSURA ZONDER NAMEN.rar
Die gaan de gegevens halen uit de 3 andere tab bladen.
Heb het voorbeeld bestand wel ingekort omdat het te groot was, in tabblad adres en dokter staan normaal veel meer gegevens.
Er zit ook een knop in die het bestand opslaat in een bepaald map en vervolgens doormailt via lotus notus.
Hij mailt echter het volledige excel bestand en dit zou niet mogen .
1. Het zou enkel tabblad controle mogen doorsturen de andere tabbladen zouden verwijderd moeten worden voordat het bestand wordt opgeslaan en wordt verstuurd.
2. Tabblad contole zou dan ook niet meer aanpasbaar mogen zijn.
Er staat een wachtwoord op tabblad controle 1230 maar dit blokkerd de comboboxen niet.
Hoe kan ik dit het beste oplossen ?
Alle sugesties zijn welkom.
Bekijk bijlage MENSURA ZONDER NAMEN.rar