Tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

steru2000

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2001
Hoe kan ik er voor zorgen, dat als ik op een link in een pagina klik, deze in een nieuw tabblad wordt geopend en niet in een nieuwe venster?

Als ik bijvoorbeeld mijn hotmail controleer en in één van de berichten wordt verwezen naar een link, dan opent dit in een nieuw venster zoals IE ook zou doen.

Alvast bedankt,

Bas

Geen Nieuw Venster

Tijdens het surfen kan je webpagina's openen in een nieuw venster. Heb je hieraan geen behoefte en je wilt dat alle content in hetzelfde venster wordt getoond?
Dat is mogelijk, en wel via het register (Start, Uitvoeren en typ Regedit.exe). Zoek de Sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions en kies voor Bewerken, Nieuw, DWORD-waarde. Deze waarde voorzie ja van de naam NoOpeninNewWnd. Dubbelklik erop en geef in het vak Waardegegevens een 1 op, zodat de instelling van kracht wordt. Verlaat het register (Bestand, Afsluiten) en start XP opnieuw op.
Webpagina's in Internet Explorer worden voortaan in hetzelfde venster Geopend.

:) Volgens mij heeft deze registeraanpassing alleen met Internet Explorer te maken en vraagsteller heeft het over Mozilla.

In Firefox: Extra/opties/Geavanceerd-->> naar beneden scrollen naar: Navigeren met tabbladen. Hier staan onder 'Koppelingen van andere programma's openen in' 3 opties waaruit je kunt kiezen.:)

Bedankt

Na het aanpassen van de instelling van Firefox is het inderdaad gelukt. Daarnaast moet je dan gebruik maken van de middelste muisknop en een nieuwe muis doet dan ook wonderen.

Met vriendelijke groet,

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan