jean42
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 okt 2003
Ik ben één groot VB.net project aan het maken maar daar zitten verschillende kleine projecten in.
Mijn bedoeling is dus dat in elke tab een project gaat komen, zo heb ik 4 projecten:
-proj_Project(met de tabbladen, het hoofdvenster van het hele project)
-proj_Slagboom
-proj_Lokaal
-proj_Registratie
Ik heb de slagboom en lokaal en registratie zo toegevoegd met add Project- existing project.
Nu staan die beginschermen van al de 3 projecten op mijn verschillende tabbladen. Maar als ik op de knop "Open" klik op mijn tabbladen dan zou er een formulier van dat project tevoorschijn moeten komen. Normaal is het dan
Private laadFormRegistratie As Registratie
laadFormRegistratie = New Registratie
maar dat kan ik hierbij niet meer doen, want die zegt dat die dat formulier niet vind.
Ik zou op de een of andere manier een instance moeten kunnen maken van dat project proj_registratie, maar dat weet ik niet hoe dat moet.
Kan iemand mij daarbij helpen?
Mijn bedoeling is dus dat in elke tab een project gaat komen, zo heb ik 4 projecten:
-proj_Project(met de tabbladen, het hoofdvenster van het hele project)
-proj_Slagboom
-proj_Lokaal
-proj_Registratie
Ik heb de slagboom en lokaal en registratie zo toegevoegd met add Project- existing project.
Nu staan die beginschermen van al de 3 projecten op mijn verschillende tabbladen. Maar als ik op de knop "Open" klik op mijn tabbladen dan zou er een formulier van dat project tevoorschijn moeten komen. Normaal is het dan
Private laadFormRegistratie As Registratie
laadFormRegistratie = New Registratie
maar dat kan ik hierbij niet meer doen, want die zegt dat die dat formulier niet vind.
Ik zou op de een of andere manier een instance moeten kunnen maken van dat project proj_registratie, maar dat weet ik niet hoe dat moet.
Kan iemand mij daarbij helpen?