• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabel en grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stokkie2000

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Ik heb een tabel met daaronder een grafiek. In deze grafiek komt een constante lijn voor en daaronder kolommen. Als ik nu de tabel met daaronder de grafiek kopieer en daronder plak en vervolgens gegevens ga veranderen in de gekopieerde tabel dan veranderen deze niet in de grafiek. Bij de brongegevens blijkt de grafiek nog steeds de waarden uit de originele tabel te nemen. Ik heb al geprobeerd om de $ tekens weg te halen, maar zodra ik op ok druk zijn ze weer terug. weet iemand hoe ik dit op kan lossen. De gekopieerde grafiek moet dus ook de warden van de gekoipeerde tabel gebruiken.

Uhm, in de gekopieerde grafiek het brongebied veranderen naar het gewenste gebied?

Ja dat is een optie, maar ik ben een model aan het maken dus ik wil de gebruiker daar niet mee lastig vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan