Systeempje
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2009
Beste alemaal,
Zie ook mijn bijlage om mijn verhaal zo helder mogelijk te krijgen.
Wij maken bij ons op school gebruik van ontwikkelingsplannen voor de leerlingen.
Deze worden elk jaar 2 of 3 keer ingevuld.
Normaal gesproken deden we dit met word/formulieren maar dit gaat steeds mis.
Mensen gaan knippen, plakken, gebruiken verschillende lettertypes etc.
Kortom ik wil een programma maken dat alles een stuk makkelijker wordt.
- In mijn voorbeeld (bijlage) is IOP 6 is al ingevuld (natuurlijk nu met een nep tekst).
- Nu heb ik dezelfde tabel als IOP6 gekopieerd en leeggemaakt en IOP 7 genoemd, zo ook bij het formulier.
- Nu wil ik graag een knop in de tabellen (in dit geval IOP7) dat ik per veld de inhoud kan kopieren (ophalen) van het vorige IOP (IOP6). Het is namelijk zo dat de teksten niet altijd veranderen.
Concreet: Kun je een tekstvak/memovak in een formulier gegevens laten ophalen uit een ander tabel tekst/memovak?
(Dit mag natuurlijk zijn door middel van een knop en een extra scherm met keuzemenu(s)))
Is dit mogelijk?
p.s. dit is een opzet er komen nog veel meer gegevens in dit bestand.
Zie ook mijn bijlage om mijn verhaal zo helder mogelijk te krijgen.
Wij maken bij ons op school gebruik van ontwikkelingsplannen voor de leerlingen.
Deze worden elk jaar 2 of 3 keer ingevuld.
Normaal gesproken deden we dit met word/formulieren maar dit gaat steeds mis.
Mensen gaan knippen, plakken, gebruiken verschillende lettertypes etc.
Kortom ik wil een programma maken dat alles een stuk makkelijker wordt.
- In mijn voorbeeld (bijlage) is IOP 6 is al ingevuld (natuurlijk nu met een nep tekst).
- Nu heb ik dezelfde tabel als IOP6 gekopieerd en leeggemaakt en IOP 7 genoemd, zo ook bij het formulier.
- Nu wil ik graag een knop in de tabellen (in dit geval IOP7) dat ik per veld de inhoud kan kopieren (ophalen) van het vorige IOP (IOP6). Het is namelijk zo dat de teksten niet altijd veranderen.
Concreet: Kun je een tekstvak/memovak in een formulier gegevens laten ophalen uit een ander tabel tekst/memovak?
(Dit mag natuurlijk zijn door middel van een knop en een extra scherm met keuzemenu(s)))
Is dit mogelijk?
p.s. dit is een opzet er komen nog veel meer gegevens in dit bestand.
Bijlagen
Laatst bewerkt: