Tummerke1992
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 feb 2016
Is het mogelijk dat deze tabel vanuit Word geconverteerd wordt naar een grote tabel in Excel, waarbij de cellen met meerdere tekstregels verwerkt worden in 1 Excel-cel? Dan kan ik namelijk een grote tabel in Excel hiervan maken i.p.v. de tabellen op meerdere pagina’s zoals in het Word bestand.
Ons huidig systeem maakt alleen een uitdraai in RTF…. Aangezien ik geen RTF bestand kan uploaden heb ik dit opgeslagen als een Word Bestand i.p.v. het originele RTF
Wanneer ik dit nu kopieer en plak dan worden de tekstregels verwerkt als bijvoorbeeld 3 Excel cellen onder elkaar.
Aangezien dit een klein deel van mijn masterbestand is, is het handmatig omzetten niet wenselijk…..
Mijn dank is groot
Ons huidig systeem maakt alleen een uitdraai in RTF…. Aangezien ik geen RTF bestand kan uploaden heb ik dit opgeslagen als een Word Bestand i.p.v. het originele RTF
Wanneer ik dit nu kopieer en plak dan worden de tekstregels verwerkt als bijvoorbeeld 3 Excel cellen onder elkaar.
Aangezien dit een klein deel van mijn masterbestand is, is het handmatig omzetten niet wenselijk…..
Mijn dank is groot