• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tabel meeverplaatsen bij scrollen

• Onderwerp starter Onderwerp starter bfb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bfb

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Wil graag een tabel laten meescrollen als ik page up/down toepas. Is dit mogelijk?

Ik denk dat je bedoelt, dat je de tabel in beeld wilt houden.
Meescrollen doet hij zo ook wel.

Als je wilt wat ik denk, dan kan je in kolom A een cel kiezen net onder de tabel en dan Venster>Titels blokkeren.

Mvg

Piet

Ik denk dat je bedoelt, dat je de tabel in beeld wilt houden.
Meescrollen doet hij zo ook wel.

Als je wilt wat ik denk, dan kan je in kolom A een cel kiezen net onder de tabel en dan Venster>Titels blokkeren.

Mvg

Piet

Dag Piet,

Dank voor je reactie, maar het titels blokkeren is niet wat ik bedoel. Ik bedoel echt, dat als ik bijv. page-down gebruik om ver naar beneden te gaan op een werkblad, dat een bepaalde tabel op dat werkblad mee gaat, gelijk met het scrollen. Ik weet dat het bestaat, maar heb geen idee hoe dat voor elkaar te boksen. Ik wil nl de tabel gegevens meenemen naar het gebied waar ik op dat moment data moet invoegen. Beetje wazig misschien, maar de tabel zou zwevend moeten zijn o.i.d.
Graag nogmaals je reactie.

Gr.,

Ben

Bedoel je dit?

Pierre

Hallo Pierre,

Dank voor je reactie, maar dat is het ook niet echt. Ik zal later even een screendump maken en proberen te laten zien wat ik bedoel.

Hartelijk dank alvast.

Gr.,

Ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan