Tabel tonen in de zelfde pagina na klikken op een link. (PHP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BZilla

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2014
Beste allen,

Wanneer er een wijziging wordt uitgevoerd in één van de tabellen, wordt dit opgeslagen in een 'log tabel'. Ik heb een logboek.php, daar staat links de navigatie voor deze tabellen. Wanneer ik op één van die tabellen klik, wil ik dat rechts daarvan de geselecteerde tabel wordt getoont.

Ik heb het eerder een tabel gekoppeld aan een link, maar deze werd dan verwezen naar een andere pagina, hoe doe ik dit voor op dezelfde pagina?

Uiteraard moet de navigatie links dus blijven staan, en de tabel rechts (laten we het de content noemen) moet kunnen blijven veranderen wanneer er op een andere link gedrukt wordt.

Hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Alvast bedankt!

BZilla

u zoekt mogelijks ajax en of jquery nu in bijde gevallen heb je geen controle over de situatie en weet je niet of er fouten ontstaan bij vele klikken na elkaar.

eerst eens bekijken wat het kan maar in bijde gevallen dient u de html(start met <table>) terug te geven en kan je dit al klaarstomen als je tussen het zoeken vooruitgang wil boeken

Dank nog voor je antwoord.. Was vergeten te melden hier dat het al opgelost was, bij deze dus.

Ik gebruik PHPGrid, vanuit daar laat ik de tabellen zien en verwijs ik door naar de tabel die je wilt zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan