• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tabel vullen met mensen die op de zelfde dag starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colibry75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2018
Hallo.

De titel zegt het niet helemaal.
Om ons systeem te vullen moeten we per dag een lijst aanleveren met mensen die volgende dag aan werk gaan en wat de werk uren zijn.
Wij vullen nu deze lijst handmatig in en ik wil dit automatiseren (als het mogelijk is).

Maar is zit even vast:confused:. Ik heb 3 tab bladen, Rooster, DWS en Personeel.

De tab DWS kijkt naar de tab Personeel om daar het Personeelsnr van de persoon op te halen.

Waar ik naar op zoek ben is het volgende, ik het de tab Rooster waar de betreffende persoon zijn schema in heeft staan.
Nu moeten we per dag kijken wie er aan het werk gaat. En dit zou dan automatisch ingevuld moeten worden in de DWS tab bij de kolomen naam en datum.

Ik heb zelf al zitten kijken met VERT.ZOEKEN maar daar moet je volgens mij aangeven naar welke kolom hij moet kijken.

Mocht iemand een soort van oplossing weten dat ik weer verder kan, dan zou ik al uit de brand geholpen zijn.

Ik heb een oefen bestand erbij gedaan.

Alvast bedankt.

Bijlagen

Als je een oplossing wilt zul je denk ik wat aanvullende informatie moeten gaan verschaffen. Het bericht is al >100x bekeken zonder reactie.

Kun je in je voorbeeld op tabblad rooster eens aangeven wat je als uitkomst verwacht? (en waarom indien nodig).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan