Tabelen samentellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
re

De opgave moet ingevoerd worden in een sub formulier.tussen andere velden, zoals:
serienummer,omschrijving, eenheidsprijs, eenheden in, eenhedeninvoorraad, de query, enz
Wanneer deze velden nu allemaal in de zelfde query geplaatst worden werkt de query niet meer. Raar maar waar, Als ik de query zoals boven invoer weigert hij.
Groeten
François

De query weigert? Je bedoelt dat de query wel records oplevert maar dat ze niet te wijzigen zijn?
Hier lees je daar meer over.

Als dat je probleem inderdaad is, dan moet je iets meer moeite doen om je record te bewaren.

De opgave moet ingevoerd worden in een sub formulier.tussen andere velden, zoals:
serienummer,omschrijving, eenheidsprijs, eenheden in, eenhedeninvoorraad, de query, enz
Wanneer deze velden nu allemaal in de zelfde query geplaatst worden werkt de query niet meer. Raar maar waar, Als ik de query zoals boven invoer weigert hij.
Groeten
François

ik ben het met Guus2005 eens.
Nu helpt het alleen nog als je een voorbeeld naar oons toestuurd.

Wim

voorbeeld van een stuk van mijn DB

ik probeer de zip file in dit bericht te krijgen om jullie een voorbeeld te geven van een deel van de DB en hoop dat het gelukt is. De 2de tabelis gemaakt op basis van een maak een tabelquery. De bewerkingen zijn wel in een query uitgevoerd maar reageren terug niet meer op wijzegingen.
Waarschijnlijk zit het ergens in een klein hoehje dat ik wat verkeerd gebruik in de setup naar een formulier.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan