Hoi,
Ben nog een nieuweling wat betreft access. Ik zit met het volgende probleem. Heb meerdere tabellen die aan de hand van een gekozen scenario vooraf gegenereerd worden.
Nu wil ik dat deze tabellen automatisch samengevoegd worden naar 1 tabel. Omdat de tabellen afhankelijk van de gekozen scenario kunnen verschillen dus meer of minder tabellen vraag ik me af of het mogelijk is een standaard automatisering te regel met bijv VB om automatisch tabellen samen te voegen onafhankelijk van de hoeveelheid tabellen er gegenereerd worden.
Ik hoop dat ik duidelijk ben met mijn uitleg.
Alvast bedankt!
Ben nog een nieuweling wat betreft access. Ik zit met het volgende probleem. Heb meerdere tabellen die aan de hand van een gekozen scenario vooraf gegenereerd worden.
Nu wil ik dat deze tabellen automatisch samengevoegd worden naar 1 tabel. Omdat de tabellen afhankelijk van de gekozen scenario kunnen verschillen dus meer of minder tabellen vraag ik me af of het mogelijk is een standaard automatisering te regel met bijv VB om automatisch tabellen samen te voegen onafhankelijk van de hoeveelheid tabellen er gegenereerd worden.
Ik hoop dat ik duidelijk ben met mijn uitleg.
Automatisch samenvoegen van tabellen naar 1 tabel
Onafhankelijk van de hoeveelheid gegenereerde tabellen een automatisch samenvoeging regelen naar 1 tabel
Alvast bedankt!