Tabellen / blauwe onderlijning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stellalief

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2015
Hallo,

Ik heb een nieuwe computer en heb daar microsoft office 2007 (professionele editie) op geïnstalleerd. Deze Microsoft office versie heb ik ook op mijn vorige computer gehad en hier geen problemen mee ondervonden.

Nu ik heb op mijn nieuwe laptop heb staan, heb ik rare uitlijningen en een soort blauwe onderlijning als ik bezig ben in tabellen. Ook loopt de tekst door in de tabel en kan ik de tekst niet meer zien. Als laatste is ook nog de ruimte tussen de letters soms heel groot en soms heel klein, waardoor het niet meer te lezen valt. (zie als het goed is afbeelding hieronder)

Ik hoop dat jullie hier oplossingen voor hebben, ik heb al wat dingen geprobeerd maar ik sta voor alles open.

probleem word.png

Je plaatje laat het denk ik niet heel goed zien, ik denk dat een voorbeeldje beter is. Maar het lijkt er op dat je stijlen een beetje door de war zijn. Je zou eens kunnen proberen om de Normal.dotx te verwijderen, dan krijg je de standaard instellingen weer terug. Kijk sowieso eens in je stijldefinities om te kijken wat er precies is ingesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan