tabellen kopieren uit ander systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hi

Ik wil het volgende doen:

Er staat op een server Exact for Windows SQL 7.0 met BTR-files. Er is een bestand op die server (BTR) die alle artikelcodes bevat. In een ander systeem heb ik deze artikelen nodig. Ik kan gewoon bij de database van beide systemen komen die op een SQL server draait met behulp van Enterprise Manager. De databases lijken op dezelfde server (windows 2003) te staan. Hoe converteer ik deze BTR files naar SQL-tabellen?

Kortom is het mogelijk de file met artikelcodes te kopieren naar het nieuwe systeem middels SQL, o.i.d.

Btw ben een leek in SQL.

Laatst bewerkt:
BTR bestanden zouden wel eens BTrieve database bestanden kunnen zijn. Als dat zo is kun je met een ODBC koppeling wellicht een truc uithalen om de gegevens over te zetten.

Grtz,

hoe precies?

Lijkt me wel dat dat zulke bestanden zijn, alhoewel het is wel een verouderd programma.

Met een beetje geluk staat de ODBC driver ook op de server. Als je daar een ODBC koppeling kunt maken en die werkt kun je daarmee de data overhalen naar SQL server. Makkelijkst is om de data dan via bijvoorbeeld access te kopieren.

Grtz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan