Misschien dat ik het fout zie maar dat zou toch het idee van de database moeten zijn, anders zijn alle excelsheets net zo goed :-(
Maar goed hierbij mij vraag:
Bijgevoegde database wil ik gaan gebruiken om alle sheets welke ik nu los heb wil ik samenvoegen in de database (bijna allemaal zijn nu ingevoegd). Het lijkt mij dan handig dat ik niet alle tabellen apart in moet vullen maar dat de database de benodigde en dubbele informatie uit andere aanwezige tabellen kan halen.
Misschien dat hier mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen. Ik ben geen techneut, alle kennis heb ik door het uit te proberen (en tegenwoordig met Googlen) opgedaan. Dus een simpele uitleg zonder al te veel moeilijke woorden en termen zou ik heel erg waarderen.
Alsvast bedankt.
Remie
Maar goed hierbij mij vraag:
Bijgevoegde database wil ik gaan gebruiken om alle sheets welke ik nu los heb wil ik samenvoegen in de database (bijna allemaal zijn nu ingevoegd). Het lijkt mij dan handig dat ik niet alle tabellen apart in moet vullen maar dat de database de benodigde en dubbele informatie uit andere aanwezige tabellen kan halen.
Misschien dat hier mensen zijn die mij hiermee kunnen helpen. Ik ben geen techneut, alle kennis heb ik door het uit te proberen (en tegenwoordig met Googlen) opgedaan. Dus een simpele uitleg zonder al te veel moeilijke woorden en termen zou ik heel erg waarderen.
Alsvast bedankt.
Remie