tabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

metaalhoofd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
ik moet voor men eindwerk een agenda maken en ik moet dus ook voor elke dag een apparte tabel maken in access om de gegevens in op de slaan. mijn vraag is nu of er een limiet zit in het aantal tabellen die kunnen aangemaakt worden ( aangezien ik er 365 ga moeten maken ) of lukt dit zonder problemen?

vriendelijke groeten

mauro

En waarom moet je voor elke dag een tabel maken ?????? Je maakt toch 1 tabel, Daar zet je toch je gevens van het hele jaar in. Dit noemt men dan records.

nee alles in 1 tabel zetten lukt toch niet, je moet voor elke dag max 4 verschillende afspraken kunnen opslaan met prioriteit, begin en eindtijd en er een alarm op zette en volgens mij lukt dat niet om in 1 record ( maandag bevoorbeeld ) 4 verschillende afspraken te zetten en bijhorende commentaar of wel soms?

En waarom zou dat niet lukken??? Je kan toch filteren op Naam, datum, uur,..... en noem maar op.

ja als je alleen in acces zou werke zou dat idd lukke, het probleem ligt hem dat mijn agenda gemaakt is in Visual Basic 6.0 en gelinkt is aan access en hoe ik het dan zou moeten doen zonder voor elke dag een tabel te maken zou ik niet weten. maar zit er nu een limiet op op het aantal tabellen die je kan maken in 1 form of niet

Limiet op tabellen, zou het niet weten. Ik heb nog nooit een DB gezien met 365 tabellen. Maar je spreekt van 4 afspraken op 1 dag voor 1 record. Neen, dat zijn 4 records, die je dan filtert voor die dag. Volgens mij toch simpel hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan