Tabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Hallo,

Ik heb een vraag over een "geneste tabel".

Knipsel.JPG

Ik maak in word en tabel en in deze tabel maak ik weer een andere tabel (geneste tabel dus). Als ik deze geneste tabel een opvulkleur geef krijg je aan de zijkanten een rand te zien (in dit geval wit). Links kan ik de geneste tabel zover krijgen dat de rand wegvalt door de tabel links breder te maken, maar rechts kan ik dit niet. Weet iemand hier raad mee?

Mvg,
Anstof

Geen idee wat je bedoelt, en je plaatje laat ook alleen maar een grijs vak zien. Kun je niet een voorbeeldje posten?

Knipsel1.JPG

Het grijze gedeelte is één cel en het blauwe deel is één geneste cel. Als je de foto wat groter maakt zie je dat bij de geneste cel het blauwe gedeelte rechts geheel tot de rand loopt, links krijg ik het blauwe gedeelte niet geheel tot de rand.

Wat je eigenlijk hier ziet is een A4 formaat staand waar ik probeer een flyer te maken in A3 formaat (A4 deel ik dus in twee). Het bovenste deel van de A4 heb ik geheel grijs gemaakt als achtergrond en in dit grijze vlak wil ik graag een soort header maken met een achtergrond in de kleur blauw.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?

Mvg,
Anstof

Staan de binnenmarges van je tabelcel wel op 0cm?

Ja.

En als ik het met het schuifje, in het word document waar de tabel in staat, probeer ("Tabelkolom verplaatsen") dan springt dat schuifje gelijk weer terug.

Mvg,
Anstof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan