Tabellen

binnendoor62

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2015
Hoi,
Ik wil graag bijgaand dokument maken in Word met tabellen voor mijn eigen voetbal-team.
Kan dat en weet iemand hoe dat te doen?

Bvd voor jullie reactie.

Met vr.gr.,
Hans Korteweg

Bijlagen

Bedankt voor je reactie. Eerst tekstvakken maken in Powerpoint en dan plakken in Word? Bvd voor je reactie.

Bedankt voor je reactie. Ben eigenlijk op zoek naar tips om dit zelf te maken in Word met tabellen. Zou dat kunnen?

Klik in Word eens op Invoegen, Tabel. En tabellen kun je naar de gewenste plaats slepen.

Ik heb een Word cursus geschreven, die staat in de Handleidingen sectie. Wellicht heb je daar wat aan :).

Eerst tekstvakken maken in Powerpoint en dan plakken in Word? Bvd voor je reactie.
En het kan nog veel simpeler in de nieuwe Word versies: gewoon de pdf openen, dan krijg je gelijk je document geconverteerd. Al kan het (zie #4) natuurlijk ook ingewikkelder.

Word tabellen maken is overigens super simpel: begin met een lege tabel (<Invoegen>, knop <Tabel> en begin met twee rijen en het gewenste aantal kolommen (rijen worden automatisch toegevoegd, kolommen niet). Klik dan op het tabje <Tabelontwerp> en kies, indien gewenst, een tabelstijl. That's it.

Hierbij mijn versie, gewoon dus in Word ingelezen en een paar kleine aanpassingen gedaan. 5 minuten werk :).

Bijlagen

Laatst bewerkt:
@OctaFish
Word maakt er een beetje een rommeltje van, vandaar de "ingewikkelde" methode van #4. Weer een beetje negatieve reactie vind je niet?

Welnee, zoals gezegd: 5 minuten werk. Uploaden duurt langer. En is dus gewoon een ingewikkeldere methode. Kun je boos om worden, maar dan zou ik zeggen: (ach, verzin zelf maar wat|).

Zullen we ons tot de vraag beperken? Dit soort onzinberichtjes hoeft voor mij echt niet.

Terug
Bovenaan Onderaan