Tablet en laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikkie229

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2012
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een Apple iPad 2 en er is hier in huis 1 desktop, die vaak bezet is. Ik zou graag een laptop willen kopen voor me zelf, maar ik heb ook een iPad waar ik ook vaak iets mee doe, maar sommige dingen als verslagen typen of bepaalde websites bekijken etc. niet mee kan.

Nu is mijn vraag: is het verstandig om nog een laptop erbij te kopen? Zo ja, waarom is dat wel verstandig en zo niet, waarom is dat dan niet verstandig?

ja dat is verstandig, want met een laptop kun je veel meer als met een ipad.
maar ik denk dat je die beslissing het beste zelf kunt maken

Welkom op Helpmij:thumb:

Ik heb je topic verplaatst naar de juiste sectie:
Gevraagd / Aangeboden-Gevraagd ---> Hardware-Laptop (Of de aankoop daarvan).

Succes met je vraag.

Ik vind een laptop en een iPad een prima combinatie.
Op een iPad heb je geen flash of goede kantoorprogramma's als Microsoft Office.
Een voordeel van de iPad is de duur waarmee je op een accu kunt werken en het lichte gewicht/makkelijker mee te nemen.
De nadelen van de één zijn de voordelen van de ander.

Tja, dat is mijn mening. Het is aan jou wat je ermee doet, succes!

tjah je gaat nu naar ervaringen vragen
ik vind die tablets ondingen maar dat is mijn mening
omdat een Ipad geen goede games kan spelen zoals LoL en dat soort games wat op een laptop prima speelt
verder voldoet iedere laptop wel voor het kijken van filmpjes en het schrijven van verslagen ook een lekker grote scherm doet mijn nek ook minder stres

Het gaat er nu niet om of een iPad onnodig is of niet. De vraag is of een laptop een goede aanvulling is.

dat is je eigen keuzen ieder wilt wat anders jij moet die keuzen voor jezelf maken dat kunnen wij niet
als jij op de een of andere manier een verslag kan schrijven op je ipad en dat fijn vind dan is dat toch mooi?
zo niet dan koop je een laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan