Tablet kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

araz

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
357
Ik wil graag deze tablet pc kopen:
http://dixons.nl/artikel/7127311c1679/ViewSonic_ViewPad_10"_Tablet

Ik heb daar een paar vragen over:

Is deze later te upgraden naar android 3.0?
Is het een goede/snelle tablet?

Kan ik een betere tablet kopen voor dezelfde prijs?

Ik wil er trouwens geen windows op, maar gewoon android 2.2 die eventueel te upgraden is naar android 3.0


Alvast bedankt:thumb:
 
Ik persoonlijk zou niet voor een tablet pc gaan met android besturingssysteem. Ik weet er zo weinig vanaf maar heb toevallig 3-4 maanden geleden op radio1 een programma gevolgd over de tablet's en daar zeiden ze dat de ipad verreweg de beste tablet van dat moment was, niet vanwege de hardware maar vanwege de software. Android zou gemaakt zijn voor mobiele telefoons en niet echt geschikt voor een tablet-pc. Om snel te concurreren met apple hebben andere merken snel tablet's op de markt gegooid waar dus geen besturingssysteem voor was en toen hebben ze maar android gepakt. In die 3-4 maanden is natuurlijk vanalles gebeurd, je krijgt nu ook tablets met windows en misschien is er nu een betere android maar zelf heb ik toen toch voor de ipad gekozen.

In maart komt trouwens de ipad2 uit..
 
er staat windows 7 op volgens het plaatje, dus nee niet te upgraden aangezien er helemaal geen android op zit.
 
Ik persoonlijk zou niet voor een tablet pc gaan met android besturingssysteem. Ik weet er zo weinig vanaf maar heb toevallig 3-4 maanden geleden op radio1 een programma gevolgd over de tablet's en daar zeiden ze dat de ipad verreweg de beste tablet van dat moment was, niet vanwege de hardware maar vanwege de software. Android zou gemaakt zijn voor mobiele telefoons en niet echt geschikt voor een tablet-pc. Om snel te concurreren met apple hebben andere merken snel tablet's op de markt gegooid waar dus geen besturingssysteem voor was en toen hebben ze maar android gepakt. In die 3-4 maanden is natuurlijk vanalles gebeurd, je krijgt nu ook tablets met windows en misschien is er nu een betere android maar zelf heb ik toen toch voor de ipad gekozen.

In maart komt trouwens de ipad2 uit..
Ik snap het, alleen android 3.0 honeycomb ofzo is speciaal voor tablets geloof ik.
Ik heb al een ipod touch, de beperkingen van apple bevallen me alleen niet echt..

Ik wil de tablet trouwens toch maar niet, ik heb vele slechte reviews hiervan gelezen op het internet.
Ik heb meer interesse in de nieuwe Motorola Xoom.
Het hangt er alleen vanaf hoeveel die gaat kosten;)

De Motorola Xoom is wel goed geloof ik?
Zou ik hiermee ook word documenten kunnen schrijven?
 
Laatst bewerkt:
Helaas zoals diverse bronnen al melden is er nog steeds geen betere tablet dan de iPad van Apple, deze kost misschien iets meer, maar dan krijg je ook veel meer :thumb:
 
Helaas ja.. ik zou zonder meer voor de ipad gaan als je niet kan wachten, als je nog wat tijd hebt zou ik afwachten, ik ben ervan overtuigd dat er over een jaar VEEL betere tablets zijn. en over een jaar of twee liggen tablets in de winkel waar je fatsoenlijk op kan gamen :)
 
Gewoon even wachten tot 25 maart dan is de iPad 2 er en daarmee kun je ook perfect gamen!
Elk jaar komt er wel weer iets nieuws en beters op de markt, maar dan kan je altijd wel blijven wachten ;)
 
Gewoon even wachten tot 25 maart dan is de iPad 2 er en daarmee kun je ook perfect gamen!
Elk jaar komt er wel weer iets nieuws en beters op de markt, maar dan kan je altijd wel blijven wachten ;)

Ik had het over games als Call of Duty en consorten.. Bij mij is de ipad ook favoriet (kon hem niet laten liggen hoor:p) toch vind ik het op het moment een erg ongunstige tijd om een tablet te kopen, gewoon omdat de markt voor tablets pas ontdekt is en er een behoorlijke concurrentiestrijd aan de gang is.. Volgens mij kan het dan ook niet meer lang duren voor een of andere 'ipad-killer' op de markt is (of de markt word overspoeld met 'ípad-killers')
 
Ik heb de iPad en die bevalt prima, 25 maart koop ik de iPad 2 en over een jaar zie ik wel wat er dan allemaal weer op de markt is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan