RMS123
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 nov 2009
Hallo,
Ik vond het eens tijd worden voor mijn eerste tablet.
Mijn budget is niet echt groot, maar ik hoorde van een vriend dat hij zijn tablet uit Azië had gehaald(china dacht ik), die koste maar 110 dollar, ~80-90 euro dus, er zaten 2 usb poorten op, en google android. Ik heb zelf gezocht, maar ik heb blijkbaar de goede zoektermen niet
Wat moet erop/in zitten:
- min. 1 x USB, (met genoeg spanning voor hdd's/kaartlezers enzo...). Het liefst 2, om makkelijk een file of zo over te kunnen zetten.
- draadloos internet (gewoon via routor) maar dat is volgens mij standaard.
- Android/win
- De grote/uiterlijk maakt niet heel veel uit, als het maar niet onder de 7" is
dat wordt te klein.
Nu heb ik een paar vragen.
Ik wil dus zo'n tablet kopen, maar waar?
Zijn er ook tablet's met GPS? Voor TomTom/Garmin enzo...
Kan ik op een Android tablet windows zetten? (zoniet, wat zijn de verschillen/comptabiliteit, dacht dat dat vrij redelijk ging met google/microsoft)
Kan dat voor onder de <100 euro?
Thanks in advance...
Ik vond het eens tijd worden voor mijn eerste tablet.
Mijn budget is niet echt groot, maar ik hoorde van een vriend dat hij zijn tablet uit Azië had gehaald(china dacht ik), die koste maar 110 dollar, ~80-90 euro dus, er zaten 2 usb poorten op, en google android. Ik heb zelf gezocht, maar ik heb blijkbaar de goede zoektermen niet
Wat moet erop/in zitten:
- min. 1 x USB, (met genoeg spanning voor hdd's/kaartlezers enzo...). Het liefst 2, om makkelijk een file of zo over te kunnen zetten.
- draadloos internet (gewoon via routor) maar dat is volgens mij standaard.
- Android/win
- De grote/uiterlijk maakt niet heel veel uit, als het maar niet onder de 7" is

Nu heb ik een paar vragen.
Ik wil dus zo'n tablet kopen, maar waar?
Zijn er ook tablet's met GPS? Voor TomTom/Garmin enzo...
Kan ik op een Android tablet windows zetten? (zoniet, wat zijn de verschillen/comptabiliteit, dacht dat dat vrij redelijk ging met google/microsoft)
Kan dat voor onder de <100 euro?
Thanks in advance...