Tablet problem

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkkist

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Goedemiddag,

Hoe "benader" ik in een tablet een tweede schijf ?

Henk Kist (lid sinds 2000 ?)

Waarom zo weinig informatie? Begin eens met uit te leggen over wélke tablet het gaat (maakt nogal verschil of het een Apple if of Android), en wat je met “tweede schijf” bedoelt.

Het betreft een SAMSUNG tablet. Heeft behalve de oorspronkelijke "schijf" een ....uitbreiding van 2 x 64 Megabyte
Ik heb achteraf geen idee hoe deze te benaderen..

Henk

Je bedoelt een SD kaart?

Bedoelde dit inderdaad. Steeds meer zie ik dat ik niet alles goed begrijp..........Het lijkt me beter dat ik me terugtrek uit dit forum. Jammer, maar toch.... ik wens jullie het allerbeste en allemaal de groeten :-)
Henk Kist

Hoezo terugtrekken? Ben je al te oud of zo of heb je de zin niet meer. Wel jammer Henk

Gelukkig heb je nog een lachend gezicht. Geen nood want deze vragen komen vaker voorbij.

In de App met het mapje (Mijn bestanden) is "SD Kaart" in de lijst van locaties, links. Je kan het dan gewoon bekijken en bewerken.

Wanneer u de SD kaart meer wilt gebruiken, dan zal je in apps die dit aanbieden moeten opgeven dat bestanden daar moeten worden opgeslagen of naartoe verplaatst. Niet alle apps bieden deze mogelijkheid.

Wil u verbinden met de computer, dan heeft de tablet daarvoor misschien een ingebouwde app maar ik gebruik de app's Asus Bestandsbeheer en vooral MyPhoneExplorer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan