tablet Samsung Galaxy 8.9 -GT-P7300

Status
Niet open voor verdere reacties.

ulrikedelille

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2012
Ben totaal geen kenner. Heb een GT-P7300 tablet Samsung Galaxy gekocht, maar denk dat ik de verkeerde aankoop heb gedaan. De tablet heeft geen USB aansluiting en beschikt ook niet over 3 G en kan er geen ander sim-kaart voorzien worden.
Volgens inlichtingen zou ik het probleem kunnen oplossen door, via de aansluiting van de microfoon, een tussenstuk te gebruiken die een usb-aansluiting mogelijk maakt. De aankoop van een 3G-dongle zou het probleem 3 G oplossen zodat ik dan op internet kan.
Vooraleer ik mij deze zaken aanschaf wil ik toch even checken als dat klopt. Het is een prima tablet, maar als ik over geen 3 G kan beschikken ga ik hem verkopen (jammer want hij is nieuw sinds januari en nog in garantie).
Kan iemand mij helpen ?

Lijkt mij sterk dat een dongle via een microfoon ingang werkt

Nee je moet echt een usb ingang hebben deze tab werkt alleen met wifi op internet

samsung tablet

heel hartelijk dank voor de reactie
Ik weet nu zeker dat ik geen nodeloze kosten moet doen
Ik ga de tablet te koop aanbieden
Ulrike

heel hartelijk dank voor de reactie
Ik weet nu zeker dat ik geen nodeloze kosten moet doen
Ik ga de tablet te koop aanbieden
Ulrike

Met het programma Kies-Air uit Google Play kan je op het interne netwerk aanloggen. (Via WIFI)
Als je dit programma start krijg je een nummer te zien die je in een browser van je PC kan intypen daarna moet je een code intypen die het programma Kies je ook levert. Je kan daarna de Tablet benaderen en bestanden bewerken.

Ik neem aan dat het de bedoeling is, het uitwisselen van bestanden.

Ron sr

En met deze toevoeging van rjvds voorzie ik het topic nu van een slotje. Deze is immers uit 2012 en heeft de status "opgelost".
Reageren in dit topic is dus niet wenselijk. (Lees: Niet toegestaan.);)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan